Fortbildning Agera/Fortbildning Agera Uppsala

Välkommen på fortbildning för dig som är Ageravolontär!

Den här helgen träffas vi på Svenska kyrkans Utbildningsinstitut i Uppsala, 12-14 maj. Samma helg möts även Svenska Kyrkans Ungas distriktsordförande och några pass kommer vi ha tillsammans med dem. Vi kommer prata om Act Svenska kyrkans sommarkampanj - bakom varje siffra finns en människa. Vi får besök av ingen mindre än Ärkebiskop Martin Modéus. På lördagen 12 maj är det World Fair Trade Day vilket vi självklart kommer uppmärksamma! Som vanligt blir det en helg av goda samtal och pepp!

Vi står för alla kostnader i samband med fortbildningen.

Anmäl dig senast den 21 april. Hoppas att vi ses!
/Clara & Oskar

Avanmälan och återbud:
Du måste lämna återbud senast 2 maj. Om du lämnar återbud senare än så, eller om du inte dyker upp på utbildningen, debiterar vi en återbudsavgift på 2 000 kronor. Denna summa motsvarar boende, mat, arbetstid och arvode till föreläsare under helgen. Undantag är akut sjukdom eller olycksfall som drabbar deltagaren själv eller familj. I sådana fall ska du skicka in läkarintyg till Svenska Kyrkans Unga senast två månader efter utbildningen.

2023-05-12 18:00
Aktivitet