Distriktsårsmöte (DÅM) - Stockholm/DÅM 2020

Välkomna till Distriktsårsmötet för 2020!

På årsmötet har medlemmarna makten.
2020 års Distriktsårsmöte kommer påverka och ta beslut om framtida verksamhet för Svenska Kyrkans Unga i Stockholms stift. Vi kommer att välja en ny styrelse, valberedning och ombud till Riksårsmötet.

OBS! OBS! OBS!
På årets DÅM deltar du som ombud, ersättare eller observatör på distans, via en digital mötestjänst och video.
Är du revisor, demokrati-coach, sitter i distriktsstyrelsen eller sitter i presidiet ber vi dig delta på plats.
Ställer du upp för ett val eller har skrivit en motion är det helt upp till dig hur du vill delta.

Mer information om HUR du deltar digitalt kommer att komma närmare inpå årsmötet.

Vi vill också uppmuntra er som deltar på distans att ändå träffas i lokalavdelningen och sitta tillsammans under DÅM så att ni kan diskutera, hjälpa varandra och ha roligt tillsammans!
OBS! OBS! OBS!

När: 18 april 2020.
Var: Sollentuna, Edsbergskyrkan Kaplansbacken.
Vad: Årsmöte för Svenska Kyrkans Unga i Stockholms Stift.
Sista anmälningsdag är 3 april.

Du kommer att få årsmöteshandlingar skickat till dig på mailen när det närmar sig DÅM, en ombudslista för alla lokalavdelningar samt mer information hittar du här: https://skuss.se/arrangemang/dam-2020/

2020-04-18 08:00
Edsbergskyrkan, Kaplansbacken 2 i Sollentuna