Distriktsårsmöte för Svenska Kyrkans Unga i Uppsala stift (DÅM)/DÅM 2020 för Uppsala distrikt

På grund av Corona-restriktioner som säger att max 50 pers. får samlas på samma plats är mötet omgjort till ett digitalt möte.
--
Den 24-26 april 2020 inbjuds alla aktiva lokalavdelningar i Svenska Kyrkans Unga i Uppsala stift till 2020 års distriktsårsmöte i Undersvik. Mötet är gratis för tjänstgörande ombud. Ersättare och observatörer betalar 500 kronor.

Distriktsårsmötet är alla medlemmars chans att vara med och påverka. Kom på Distriktsårsmötet och tala om vad du tycker!

2020-04-24 17:00
digitalt