Demokratiutbildning/Demokratiutbildning

Du är välkommen till en utbildning om demokrati inom Svenska kyrkan och Svenska Kyrkans Unga.
Utbildningen är på Gransnäs ungdomsgård den 23-24 november 2019 där man får möjlighet att lyssna till och diskutera om demokrati inom kyrkan.
Det kommer att vara olika pass, workshops, föreläsningar som varvas med mat, lek, gudstjänst och vila.
Helgen riktar in sig till dig som är 18-30 år(är du yngre och intresserad, ta kontakt med oss genom mailen svenskakyrkansunga@linkoping.se) och är förtroendevald inom Svenska Kyrkans Unga eller vill bli det. Vi kommer att möta förtroendevalda inom Svenska kyrkan och byta erfarenheter med dessa samt ha roligt tillsammans.

Var: Gransnäs Ungdomsgård utanför Aneby
När: 23-24 november 2019, drop-in kl.12.00, slut senast 14.00
Hur: Buss går från Norrköping, Linköping och Mjölby för att ta sig till gården. Bussen åker även hem dagen efter.

2019-11-23 12:00
Gransnäs Ungdomsgård