BKA-utbildning/BKA-utbildning 9 mars 2019

Det här är ett tillfälle för alla distrikt som vill lära sig mer om och jobba med Svenska Kyrkans Ungas BKA-material, "Barnets väska". Här ska barn och unga i lokalavdelningen själva få lära sig vad barnkonsekvensanalys är och hur de kan bli delaktiga i det arbetet i församlingen.
Kontaktperson är arrangemangs- och utbildningssamordnare Maria Hammarström, maria.c.hammarstrom@svenskakyrkan.se

Sista anmälningsdag är 15 februari.

Arrangemanget är gratis. Om du avanmäler dig efter 24 februari får du betala en avgift på 500kr. Detta gäller inte om du kan visa upp ett sjukintyg.

2019-03-09 10:00
Göteborgs stiftskansli, Göteborg