Våga Vara Viktig i Uddevalla/Våga Vara Viktig

Våga vara viktig som du är! En lördag för dig som vill hitta din plats i församlingen och undersöka hur du kan bidra med dina gåvor. Dagen innehåller workshops och tid för att umgås och reflektera. Våga Vara Viktig blir i Bäve församling i Uddevalla den 10 februari 2018. Du blir medlem för att kunna anmäla dig via fliken "Bli medlem" här ovanför!

Blir du inte medlem men ändå vill åka? Skicka ett mail till oss på ungagbg@svenskakyrkan.se

Om du ska anmäla en hel grupp samtidigt och inte vill skriva in en person i taget så kan du göra det via excel-fil som du kan ladda ner på http://www.skug.se/uncategorized/vaga-vara-viktig/

2018-02-10 09:30
Bäve församling i Uddevalla