Nattkampen 2017/Nattkamp 30 september -1 oktober 2017

Den 30 september till 1 oktober arrangerar Svenska Kyrkans Unga i Linköpings stift Nattkampen för 2017.

Nattkampen är ett samarrangemang mellan Växjö, Linköping, Skara, Göteborg och Lunds distrikt i Svenska Kyrkans Unga. Årets Nattkamp , ”Ingenting är spikat”, arrangeras av Linköpings distrikt och går av stapeln på Brevik, i närheten av Stegeborg på Vikbolandet, fredag- lördag 30 september till 1 oktober 2017.

Under Nattkampen kommer vi få följa med i Martin Luthers fotspår. På kvällen/natten vandrar vi i lag ungefär en mil, med blandat underlag grusväg och skog. Det kommer finnas stationer utmed banan med klassiska nattkampsteman som sjukvård och friluftsliv och kanske en och annan fråga om Luther.

Tid och plats
Lördag och söndag 30 september – 1 oktober 2017.
Breviks KFUM kurs – och lägergård, Vikbolandet, Norrköping.

Sista anmälningsdag är den 9 september, anmäl gärna så tidigt som möjligt. (anmälan är ej på medlemssidorna)

Mer information och anmälan till årets Nattkamp hittar du på

2017-09-30 12:00
Brevik, Vikbolandet, Linköpings stift