Medlemshelg/Fredagsmys och Boda Borg!

Äntligen är det dags för höstens stora medlemshappening!
Det enda kravet på att du ska följa med är att du ska vara medlem i vår lokalavdelning Svenska Kyrkans Unga i Brännkyrka Församling. Är du inte det och vill gå med gör du det lättast via Svenska Kyrkans Ungas hemsida: https://medlem.svenskakyrkansunga.org/softadmin.aspx?id=5]]
Efter att du fyllt i den första sidan klickar du på "vidare" och där väljer du vår lokalavdelning - enkelt! Har du varit medlem tidigare, men är osäker på om du förnyat ditt medlemsskap är det bara att logga in med dina tidigare uppgifter och förnya det där :) Skulle det ändå strula är det bara att prata med någon i styrelsen så hjälper vi er!

På fredagskvällen har vi planerat för fredagsmys i Grottan, med allt vad det innebär (ni som vet ni vet) och mer information kommer komma angående tid och förutsättningar längre fram, och för dom som vill kommer det gå att sova kvar i Fruängen för att vi ska komma iväg så tidigt som möjligt morgonen efter! Det innebär att för de som vill sova kvar måste de anmäla det till Robert (på samma sätt som anmälan till Boda Borg) och dessutom ge ett namn och telefonnummer till en anhörig som man kan nå ifall det skulle hända något. Sleep is for the weak!

På lördagen är det nämligen mer specifikt redan nu vad som kommer hända. Vi ska åka från Fruängen vid 08.00-08.30 och då bär det av mot Oxelösund och BODA BORG!

Vi kommer att ha tid på Boda Borg från klockan 10 och fem timmar framåt, vilket innebär att vi har god tid på oss att krossa allt motstånd och gå segrande ur kampen. Lunch kommer att ingå i form av den tacobuffén vi känner och älskar på plats på Boda Borg. Det innebär att du måste meddela om du har någon specialkost så att vi kan föra den informationen vidare. Alla måste ju bli mätta och nöjda! Sluttiden för när vi kommer hem från Boda Borg är satt till 19.00 på lördagkvällen, men förmodligen kommer vi hem tidigare - trötta och glada efter fem timmars questande!

Fredagsmyset är självklart gratis. Boda Borg kostar 100 kronor. Betalningen sker kontant till Daniel på fredagsmyset, men kan du inte vara med där får du betala senast i samband med att vi åker från Fruängen på lördagen. Har du anmält dig men inte dyker upp kommer det att faktureras. Oroa er inte - betalningen löser sig :)

Så hur anmäler man sig? Anmälan till Boda Borg ska ske senast den 18 september till Robert Östberg på robert@ungikyrkan.nu eller på sms! Ange namn och eventuell specialkost i mailet/smset, och döp det till Boda Borg-anmälan.

Vi ses snart!

OBS!
* Medlemmar i Svenska kyrkans unga i Brännkyrka församling har förtur.
* Endast medlemmar i Svenska kyrkans unga i Brännkyrka församling kan ta del av det reducerade priset.

2015-09-25 18:00
Fruängen och Oxelösund