Distriktsårsmöte 2015 -Gransnäs/DÅM, Linköpings distrikt - 20-22 mars

Tid: Fredag till söndag den 20-22 mars.
Från 18.30 på fredagen är det incheckning och sen äter vi middag tillsammans. Vi avslutar senast 15.00 på söndagen.
Ett mer detaljerat program kommer att finnas på webben och i senare utskick.
Plats: Gransnäs Ungdomsgård, utanför Aneby
Kostnad: 420 kronor.
Anmälan: För att anmäla sig loggar man in på medlemssidorna. Sista dag för anmälan är den 6 mars.

Kontakt: Om du undrar något om distriktsårsmötet är du välkommen att kontakta Malin Attervåg, stiftskonsulent för Svenska Kyrkans Unga i Linköpings stift, 013-24 26 09, malin.attervag@svenskakyrkan.se

Resa till Granasnäs: Resan till Gransnäs ordnar man själv och ingår inte i deltagaravgiften. Ett alternativ är att boka plats i gemensam buss som Wärnelius buss ordnar. Se: www.wbuss.se

2015-03-20 18:30
Gransnäs Ungdomsgård