Distriktsårsmöte för Svenska Kyrkans Unga i Uppsala stift (DÅM)/Distriktsårsmöte 2014

Den 11-13 april 2014 inbjuds alla medlemmar i Svenska Kyrkans Unga i Uppsala stift till 2014 års Distriktsårsmöte i Uppsala. Mötet är gratis för ombud. Ersättare och observatörer betalar 300 kr. Handlingarna skickas till den e-postadress du angivit på Medlemssidorna så passa på att kontrollera att dina uppgifter där stämmer. Papperskopia går att få vid önskan. Kontakta Jessica Sjöström.
Förutom möte kommer vi att dela tro och liv, fira gudstjänst, lära känna nya vänner, återse gamla bekanta, leka lekar, prata allvar samt diskutera både nutid och framtid.
Distriktsårsmötet är alla medlemmars chans att vara med och påverka. Kom på Distriktsårsmötet och tala om vad du tycker!

DU ÄR VÄNTAD, VIKTIG OCH VÄLKOMMEN!

HÄR FINNS ALLA PROPOSITIONER

2014-04-11 18:00