En Hel Helg 2013/En Hel Helg 2013

Svenska Kyrkans Unga och Linköpings stift bjuder in Dig som är 15 år och äldre till En Hel Helg på Gransnäs 15-17 februari 2013.

Helgen börjar med drop-in mellan kl. 18 och 19 fredag den 15 februari och avslutas 13.00 på söndag den 17 februari. Däremellan ska vi hinna med att umgås, lyssna på intressanta tankar om kärlek, delta i workshops, äta gott, roa oss glatt, fira mässa och mycket mycket mer…

Deltagaravgiften är 500 kronor.

Ta med dig kläder, lakan, handuk, necessär och pyjamas. Spelar du instrument så ta gärna med det. Ta också med extra varma kläder och bra skor som du kan vara ute i.

Resan till En Hel Helg ordnar man själv och den ingår inte i deltagaravgiften. Det går att boka sin resa till och från Gransnäs med Wärnelius buss. Kontakta dem för mer information på info@wbuss.se eller 013-75056.

Anmälan sker via medlemssidorna senast den 3 februari:

Max antal deltagare är 100, så skynda dig att anmäla dig!

Glöm inte att ange i anmälan om du har några allergier.
Om du är under 18 ska du ha en vuxen ledare med dig från din församling.

OBS: Om du anmäler andra personer på medlemssidorna så glöm inte att klicka på anmälningsblanketten efteråt och fyll i svaren på frågorna för varje deltagare som du har anmält.

Har du frågor, funderingar eller förslag?

Kontakta Märta via mail eller telefon:
marta.jacobson@svenskakyrkan.se
013-242650 / 0730-222650

Vi ser fram emot att träffa dig på Gransnäs i februari!

Planeringsgruppen
genom Märta

Vill du bidra med en aktivitet? Tveka inte att höra av dig till Märta.

Självklart är arrangemanget helt alkohol- och drogfritt!

Avbokningsregler:
Avbokning fram till 14 dagar före kursstart: Ingen fakturering
Avbokning 14-7 dagar före kursstart: 50% av kurskostnaden faktureras
Avbokning mindre än 7 dagar före kursstart: 100% av kurskostnaden faktureras om inte läkarintyg eller motsvarande kan uppvisas
Avbokning sker till marta.jacobson@svenskakyrkan.se
Faktura/Räkning skickas efter arrangemanget.

2013-02-15 18:00
Gransnäs