Inspirationsfest/Inpirationsfest

Distriktsstyrelsen för Svenska Kyrkans Unga bjuder in er som är kontaktpersoner, registeransvariga eller styrelsemedlemmar i en lokalavdelning till inspirationsfest den 11 januari på stiftskansliet i Linköping.

Tanken med kvällen är att inspirera er som är aktiva inom lokalavdelningarna och skapa en mötesplats där idéer och tankar kan bytas. Ni får chansen att träffa andra aktiva och representanter från distriktstyrelsen.

Vi börjar med drop-in mellan 16-17 och håller på fram till ca. 22. Kvällen kommer bjuda på workshops, middag, mässa, lek och tävlingar.

Anmälan: Sker via medlemssidorna senast den 4/1 2013.
www.svenskakyrkansunga.se/m-sidor

Om du har frågor så hör av dig till Märta Jacobson på mail: marta.jacobson@svenskakyrkan.se eller på telefon/SMS: 013-242650/0730-222650

2013-01-11 16:00
Linköpings stiftskansli