Kårhelg/Livets källa

Vill du träffa andra unga människor i Svenska Kyrkans Unga, få nya vänner och upptäcka mer om kristen tro? Vill du göra det på en mysig och inspirerande plats? Då ska du åka på nästa kårhelg. Den här gången ska vi fokusera på att Svenska Kyrkans Unga fyller 20 år. Vi ska ha en riktig brakfest tillsammans. Dessutom ska vi ha en mängd andra aktiviteter som lekar, fördjupningspass, samtal och mässor utifrån helgens tema: "Livets källa".
Det kommer att bli en pangstart på det nya året. Det vill du väl inte missa?
Välkommen dit och ta med dig alla du känner!
Datum: 18-20 januari
Sista anmälningsdag: 7 januari 2013
Målgrupp: du som är konfirmerad
Pris: 400 kr (med möjlighet till rabatt! Läs om det i vårt policydokument på www.skul.nu)