Ljuspunkt/Ljuspunkt höst 2012

Välkommen till Ljuspunkt höst 2012, vårt stora höstläger för alla som är 15 år och äldre.

När? 26-28 oktober 2012
Var? Sigtuna Folkhögskola

Hur?

Lägret:
På Ljuspunkt åker vi iväg tillsammans till Sigtuna folkhögskola för att umgås och växa i tro och ansvar. Ljuspunkt vill vara en mötesplats för unga i kyrkan över församlingsgränserna. På Ljuspunkt har vi workshops, gudstjänster och goda måltider. Här finns möjligheten till reflektion och diskussion i en stilla miljö, men också att aktivera sig med lekar och aktiviteter.
Vi ses på höstens fetaste läger!

Anmälan:
Sker via medlemssidorna.
Församlingsledare anmäler deltagare 15-17 år och varje församling ska ha en medföljande ledare.
Deltagare 18+ år anmäler sig själva.
För hjälp med anmälan, kontakta Jocke: 072-515 54 99 eller jocke@skuss.se

Anmälningsvillkor:
För avanmälan senast 26 sept, faktureras ingen avgift. Den som avanmäler sig senare än 26 sept eller inte dyker upp faktureras hela deltagaravgiften (gäller inte om läkarintyg kan uppvisas). Genom att klicka på "Skicka anmälan" godkänner jag dessa villkor.

Deltagaravgift:
Deltagaravgiften för lägret är 850 kr. I detta ingår mat, sovplats och alla aktiviteter under helgen.
Avgiften faktureras församlingen.

2012-10-26 17:00