En Hel Helg 18-20 november 2016

Presentation
En Hel Helg på Gransnäs är ett läger för dig som är ung och engagerad i din församling och medlem eller bara nyfiken på Svenska Kyrkans Unga i Linköpings stift …

Vill du träffa andra härliga människor från Svenska Kyrkans Unga i hela Linköpings stift, prata, spela, leka, fika, umgås, bara vara och fira mässa? Kom med på En Hel Helg -Jubileum! Under helgen kommer vi att fira att En Hel Helg- lägret har funnits i 10 år med bland annat en finmiddag. En hel helg betyder värme, gemenskap… vad betyder det för dig? Ta med ditt bästa En Hel Helg-minne eller få det under helgen.

Målgrupp: Svenska Kyrkans Ungas medlemmar och unga ledare från Linköpings stifts församlingar. Vi har ingen nedre åldersgräns, men aktiviteterna kommer passa dem som är ungefär 14 år och uppåt. Om du är under 16 ska du ha en vuxen ledare med dig från din församling.

Tid: 18-20 november 2016. Ankomst till Gransnäs sker mellan kl. 18.00 – 19.00 fredagen. Vi avslutar helgen på söndag cirka kl. 13.00.

Plats: Gransnäs Ungdomsgård, utanför Aneby

Kostnad: 420 kronor om du är medlem i Svenska Kyrkans Unga, annars 840 kronor. En faktura skickas efter lägret.

Anmälan: Senast den 24 oktober, via medlemssidorna: Anmäl dig här på Medlemssidorna! (OBS: endast 60 platser)

För att du ska kunna anmäla dig till en aktivitet behöver du vara inloggad. Du kan se i listan ovan om aktiviteten kräver anmälan.

Tillfällen
Dag
Tillfälle
TillfällePris