Distriktsårsmöte 2016 - Mjölby

Presentation
Nu är det återigen dags för distriktsårsmöte för oss i Svenska Kyrkans Unga i Linköpings stift, kul tycker vi i distriktsstyrelsen. I år kommer mötet hållas 18-20 mars i Mjölby församlingshem och vi vill att så många lokalavdelningar som möjligt kommer!

Vad händer på årsmötet?
Vi kommer att se tillbaka på 2015 och vad vi som distrikt gjorde då, vi kommer också att blicka framåt på 2016 och 2017. Vad vill vi satsa på och vad vill vi ska hända framöver?

Du kanske har en idé om vad du tycker att Svenska Kyrkans Unga i Linköpings stift ska ägna mer tid till eller en idé om ett arrangemang som du skulle vilja att vi anordnar. Då tycker jag att du skriver en motion (ett förslag) och skickar till distriktsstyrelsen senast 26 februari.

Kom och gör din röst hörd och träffa andra demokratitokiga vänner. Du är varmt välkommen till Mjölby församlingshem!
Vi ses där
Sofia Sanfridson
Distriktsordförande för
Svenska Kyrkans Unga i Linköpings stift

För att du ska kunna anmäla dig till en aktivitet behöver du vara inloggad. Du kan se i listan ovan om aktiviteten kräver anmälan.

Tillfällen
Dag
Tillfälle
TillfällePris