Lägerdag

Den här dagen riktar sig till dig som är mellan 6 – 9 år och är vad det låter. En dag då vi får provsmaka på vad ett läger med Svenska Kyrkans Unga i Karlstads stift kan vara. Här rymms alla viktiga beståndsdelar som vi tycker är viktiga på ett läger: Gudstjänst, lek, sång, musik, hantverk, lägerbål, mat, fika och en massa vänner. Hit kommer man med sina församlingsledare.
Tid o plats: Sandvikengården i Edane, lördagen den 9 maj

Kostnad: 130:- för medlemmar i Svenska Kyrkans Unga i Karlstads stift/ 170:- för övriga. Anmälan till : Anmälan senast den 24 april till Svenska Kyrkans Unga i Karlstads stift, Box 448, 651 10 KARLSTAD. Fax 054 – 17 24 70Eller anmalan.ksdstift@svenskakyrkan
Karlstads stifts avbokningaspolicy gäller!

Folder med ytterligare information skickas till samtliga pastorat samt kommer att finnas under fliken foldrar och material för nedladdning.

Lena Olsson
Sandvikengården Edane