DÅM

Gillar du demokrati? Gillar du att lära dig nya saker? Tycker du att det är kul att diskutera? Fika? Träffa nya människor? Boka då in 28-30 mars för att delta på Svenska Kyrkans Unga i Linköpings stifts distriktsårsmöte. År 2014 är det Svenska Kyrkans Unga i Kärna pastorat som är värd för årets demokratiska höjdpunkt.

Vi kommer att prata om vad som hänt under 2013. Kanske deltog du på något av våra arrangemang? Men mest blickar vi framåt. Hur kan vi göra 2014 och 2015 till de bästa åren någonsin?
Förmodligen sitter du inne på en toppenidé, den kan handla om t.ex. ett nytt arrangemang eller bara att du vill ha fler andakter på våra läger. Skicka då en motion till årsmötet och berätta varför du tycker så.

Kom och var med om en sprudlande, demokratisk helg. Gör din röst hörd och ha fantastiskt roligt!

Vi ses där!

Jenny Carlenius