Distrikstårsmöte DÅM 2012 (Linköpings stift)

Den 27-29 april i Skogängsgården i Skärblacka.
Vi börjar på fredagen klockan 19.00 med kvällsmat och därefter samtal med biskop Martin Modéus.
Årsmötet öppnar på lördag morgon klockan 9.00 med en enkel årsmötesskola.
Om allt går som planerat beräknas årsmötesförhandlingarna vara klara klockan 21.00
Om det krävs har vi tid under söndagen för mer förhandlingar, men räknar med att avsluta med församlingens söndagsgudstjänst i Skogängsgården klockan 11.00.
Mer information om årsmötet, tider, program, boende mm kommer i mitten av februari.
Anmälan Anmälan ska vara inne senast den 4
april, på Medlemssidorna www.svenskakyrkansunga.se/m-sidor

Uppstår det problem eller har du frågor angående medlemsidorna kontakta: Malin Attervåg 013-24 26 09, 0730 -22 26 09 malin.attervag@svenskakyrkan.se
DeltagaravgiftDeltagaravgiften är 300 kronor per deltagare. Då inkluderas mat och golvlogi. Avgiften faktureras lokalavdelningen.

Malin Attervåg
Skärblacka