Lokalavdelningsordförandesamling

Varmt välkommen till ett helt nytt höstarrangemang från SKUSS:

Lokalavdelningsordförandesamlingen, eller LO-samlingen i förkortning, är till för dig som är ordförande eller vice ordförande i din lokalavdelning. Här vi vill ge dig en möjlighet till utbyte av tankar, åsikter och erfarenheter med andra förtroendevalda från hela distriktet.

Höstens samling äger rum den 13 november i Högalids församling, på Södermalm i innerstaden. Närmaste tunnelbanestation är Hornstull, uppgång Högalidsparken. Klockan 11.00 inleder vi med att delta i församlingens högmässa. Under dagen bjuder vi på såväl ett intressant program, som lunch och fika. Arrangemanget är kostnadsfritt.

För frågor får man gärna kontakta
Marcel Génetay
marcel.genetay@skuss.se