Inte som du tror- Ockelbo

Den 1 oktober är det en dag för dig som är 14 år ( eller konfirmand och uppåt) i Ockelbo!

Vi samlas i kyrkan kl. 11.00 och avslutar 19.00 så att det passar med X-tåget.

Dagen kommer att rymma så mycket, allt från inspirationstalare till härlig mässa och matlagning över öppen eld...
Lär känna nya kompisar och återse gamla vänner, prata, umgås, ha kul och spendera en dag i Ockelbo, det är inte som du tror!

Kostnad är 100 kr/ person och du anmäler dig på Medlemssidorna (www.svenskakyrkansunga.se/?m-sidor) senast den 16 september. sök aktiviteten: "inte som du tror". Vid uteblivande eller avanmälan efter sista anmälningsdatum debiteras en kostnad på 300 kronor.

Har du frågor eller vill veta mer? Kontakta Sofia Söderborg på mail ida.sofia@hotmail.se eller telefon 073- 7327912

Välkommen önskar projektgruppen för Inte som du tror- Ockelbo

Therese Brandt