Tjejer springer vårruset

Presentation
Den 26 maj 2011 i Uppsala går Vårruset av stapeln. I år är vi med! Svenska Kyrkans Unga i Uppsala stifts tjejer erbjuds att vara med och springa eller gå som lag. Tänk va coolt att göra detta tillsammans! Kanske ska vi ha matchande t-shirts? Kanske egen uppvärmning? Kanske hejaramsor? Kanske ska vi ha en liten ”förfest” och tagga innan det stora kalaset? Kanske peppa varandra att orka lite, lite, lite till?
Om man vill springa eller gå med oss, som lag, så anmäler man sig på Svenska Kyrkans Ungas Medlemssidor www.svenskakyrkansunga.se/m-sidor (sök aktivitet: Tjejer springer vårruset)och så sköter vi resten! (självklart kan man anmäla sig själv via www.varruset.se om man inte vill vara med i ett lag.) Kostnaden är 190 kronor per person och vi skickar ut faktura efter några veckor. Den 28 april måste vi ha din anmälan för att hinna ordna med allt!
När vi anmäler oss i lag så får vi en picknick efteråt, mysigt va?
Så häng med nu!
Visst vore det väl grymt om vi var ett helt gäng med tjejer och kvinnor som gjorde detta tillsammans!?!?

För att du ska kunna anmäla dig till en aktivitet behöver du vara inloggad. Du kan se i listan ovan om aktiviteten kräver anmälan.

Tillfällen
Dag
Tillfälle
TillfällePris