Distrikstårsmöte DÅM 2011 (Linköpings stift)

Den 25-27 mars i Eksjö
Vi börjar på fredagen klockan 19.00 med kvällsmat och därefter”årsmötesskola”.
Årsmötet öppnar på lördag morgon klockan 9.00 . Om allt går som planerat beräknar årsmötesförhandlingarna vara klara klockan 20.00
Därefter 20.30 deltar årsmötet i Earth Hour

Om det krävs har vi tid under söndagen för mer förhandlingar, men räknar med att avsluta med församlingens söndagsgudstjänst i Eksjö kyrka klockan 11.00.

Nytt för i år är att vi under lördagen kommer ha ett mini utskott som riktar sig till våra medlemmar som är mellan 6-13 år. För att underlätta för att dessa medlemmar har distriktsstyrelsen beslutat att deltagandet för dessa medlemmar under lördagen är gratis.

Vi har även glädjen att få besök av vår nya biskop, Martin Modéus på lördag eftermiddagen.

Deltagaravgift: 300kr
Sista anmälningsdag : 4 mars
Resa till Eksjö se www.ostgotatrafiken.se och www.jlt.se och även www.sj.se

Mer information om årsmötet, tider, program, lokaler, boende mm kommer i mitten av februari.

Malin Attervåg
Eksjö församlingshem