Familjedag på Lakengård

Dagen erbjuder barn mellan 0-12 år olika aktiviteter som träffa och mata djuren, åka traktor och vagn, skattjakt, tur med häst och vagn.
För föräldrar finns det vårbruksdag att vara med på och tävla i precisionskörning med häst och vagn.

Du som har deltagit på församlingens verksamhet under höst- och vårtermin i antingen Småbarnsrytmik i Sunnemo, Öppenförskola i Råda, musik med skolan i Råda, Buskul i Sunnemo, barnkören i Sunnemo och barnkören i Råda är välkommen att ta med din familj och följa med på familjedag helt GRATIS, Norra Råda-Sunnemo församling betalar.
Har du inte deltagit på någon av våra aktiviteter, men vill följa med ändå tillsammans med din familj kostar det 100 kr/barn och 35 kr/vuxen.

Anmäl dig och din familj till Hanna på 070-965 44 61 eller hanna.isaksson@svenskakyrkan.se
Sista anmälningsdag är den 19 maj, vi har ett visst antal platser så anmäl dig så fort så möjligt.

Barn