Svenska Kyrkans Unga i Tomasgården

Hör till
Välkommen till en av Sveriges största lokalavdelningar! Vi har mycket aktiviteter här, bland annat barnkörer, ledarutbildningar, och en mässa på torsdagar av och för ungdomar. Förra året hade vi ett snitt på 70 personer per veckomässa. Mässan skapades av Kyrkans Ungdom, eftersom man upplevde den avslutande andakten som stressad, och valde därför att avsluta varje träff med en mässa istället. Är du intresserad och vill veta mer är det bara att komma förbi Tomasgården! Vi har öppet varje tisdag och torsdag från 19 (torsdagar börjar med en mässa), och tisdagar o torsdagar har vi pluggcafé för högstadiet och gymnasiet från 14 till 17 och After School för barn i åldern 10-13 samma tider som pluggcafet. Klockan 18 varje torsdag serveras det tacos före mässan, som sköts av frivilliga och har blivit oerhört populärt bland både unga och gamla.

Adresser
Namn