En Riktig Advent 2010- Ungdomsläger/En Riktig Advent 2010- Ungdomsläger

Välkomna att fira En riktig advent med Svenska Kyrkans Unga i Uppsala stift!
Den 26- 28 november 2010 träffas vi på stiftsgården Undersvik för härliga dygn tillsammans där gemenskap och tro får stå i centrum.
Den första advent är det kyrkligt nyår och det ska vi fira med god mat, baldans och midnattsmässa!
Dessutom blir det workshops, spännande samtal, lekar och sång så klart.
Kostnad: 600 kr per deltagare
Datum: 26- 28 november
Anmälan: senast den 5 november. Avanmälan efter 10 november eller uteblivande debiteras hela kostnaden. Anmälan sker på Medlemssidorna www.svenskakyrkansunga.se/m-sidor
Du ska vara född 1994 eller tidigare. Som vanligt på våra arrangemang tycker vi att det är viktigt att en ledare följer med gruppen.
Det kommer att finnas stiftsbussar, upphämtningsplatser blir så att det blir bra turer.
Det finns 140 platser så det är först till kvarn som gäller…

2010-11-26 18:00
Stiftsgården Undersvik