SUM 2010/SUM

Temat i år är ”RELOAD”
Det blir en helg för uppladdning, en oas i den stressiga vardagen där du kan ladda om och åka hem med förnyad kraft att ta tag i livet!

Du kommer att få möta inspiratörer under helgen, som ger sin synvinkel på temat, och under helgen firar vi naturligtvis gudstjänster och mässor i kyrkan.

Vandringspriset Biskopens Buckla kommer kanske att byta ägare(?), och den tävlingen går av stapeln i två deltävlingar; på fredag kväll och på söndag förmiddag. Just nu så är det Svenska Kyrkans Unga i Timrå som har bucklan.

SUM riktar sig till dig som är 15 år och äldre. Är du under 18 år så åker du med din ledare.
När du har anmäld dig, kommer ett bekräftelsebrev med information som är viktig att ha, samt utrustningslista, schema, osv.
Vi samlas för en kul helg tillsammans, så välkommen med din anmälan!

2010-02-26 16:30
Torvalla centrum