Ljuspunkt Vinter/Ljuspunkt Vinter 2022

Välkommen till årets Ljuspunkt Vinter, som håller till på Stiftsgården Rättvik. Ljuspunkt är ett helg-läger för alla inom Svenska Kyrkans Unga i Stockholms stift som är 15 år och äldre.

Lägret är en mötesplats för unga över församlingsgränserna inom Stockholms stift. Den kommer i grunden bestå av workshops, gudstjänster och goda måltider. Workshop väljs via ditt bekräftelsemail som kommer efter den 31/1.

Kostnader:
500 kr för medlem i Svenska Kyrkans Unga
625 kr för icke-medlem

Ljuspunkt Vinter kommer detta år att arrangeras på Stjärnholms stiftsgård strax söder om Nyköping.

För att så många som möjligt kan få möjlighet att följa med på lägret så har vi satt ett tak på gruppanmälningar. Max 10 personer / lokalavdelning eller församling, kan anmälas i grupp. Fler från varje församling får självklart följa med, men då sker anmälan individuellt här på medlemssidorna.

All SKUSS verksamhet sker i samarbete med Sensus studieförbund. Det kan innebära att några av dina personuppgifter kan skickas (på säkert sätt) till dom för att rapportera in folkbildande verksamhet, du kan läsa mer om Sensus och hur de hanterar personuppgifter här: https://www.sensus.se/resurser/dataskydd/

2022-03-25 16:00
Stjärnholms Stiftsgård