Årsmöte/Årsmöte

Svenska Kyrkans Unga Alvaret samlas till årsmöte tisdagen den 9:e februari 2021 klockan 18:30.

Årsmötet kommer att ske digitalt via GoogleMeet. En möteslänk skickas ut till de som anmält sig till mötet.

På årsmötet har du som är medlem möjlighet att vara med och påverka. Vi ska fatta beslut om verksamheten för framtiden samt hur lokalavdelningen ska vara demokratisk fram till nästa årsmöte. Vi ska välja kontaktpersoner och bestämma vem som ska vara registeransvarig. På föredragningslistan ser du vilka punkter som kommer att tas upp på årsmötet. Den skickas ut via mejl. Har du inte fått den, hör av dig till Evelina.

Sista dag att lämna motioner (förslag till förändringar) är den 2:e februari 2021. Motionerna lämnas till Evelina. (kontaktuppgifter finns nedan)

På ett årsmöte behövs såklart FIKA. Önskar du att delta på mötet samt att få ta del av detta fika behöver du anmäla dig till Evelina. Detta behöver du göra senast den 2:e februari 2021. Hur du får tag i fikat får du instruktioner kring när du anmäler dig.

Kvällen bjuder även på en poängjakt! Ett tips är att ha koll på platsen du befinner dig på under mötet!

Hjärtligt välkomna!
Evelina Gustafsson