Ljuspunkt Vinter 2020/Ljuspunkt Vinter 2019

Välkommen till årets Ljuspunkt Vinter, som håller till på Stiftsgården Rättvik den 29e -31a mars. Temat är för lägret är "Pilgrimsfärden".
Ljuspunkt är ett läger för alla inom Svenska Kyrkans Unga i Stockholms stift som är 15 år och äldre.

Ljuspunkt är en mötesplats för unga över församlingsgränserna inom Stockholms stift. Lägret kommer i grunden bestå av workshops, gudstjänster och goda måltider. Workshop väljs via ditt bekräftelsemail som kommer efter den 31/1.

Kostnader:
500 kr för medlem i Svenska Kyrkans Unga
625 kr för icke-medlem

Avresa: Samling på centralstationen fredagen den 29/3 klockan 15.30, avresan sker 16.00.
Hemresa: Vi är åter i Stockholm söndagen den 31/3 klockan 18.00

Sista anmälningsdag är den 31 januari.

För att så många som möjligt kan få möjlighet att följa med på lägret så har vi satt ett tak på gruppanmälningar. Max 10 personer / lokalavdelning eller församling, kan anmälas i grupp. Fler från varje församling får självklart följa med, men då sker anmälan individuellt här på medlemssidorna.

För gruppanmälan: https://skuss.se/arrangemang/ljuspunkt-vinter/

2019-03-29 15:30