Distriktsårsmöte 2017 - Norrköping/Distriktsårmöte (DÅM) 7-8 april 2017 - Norrköping

Hej Lokalavdelningen!
Nu är det återigen dags för distriktsårsmöte för oss i Svenska Kyrkans Unga i Linköpings stift. I år kommer mötet hållas 7 8 april i Olaigården i centrala Norrköping och vi vill att så många lokalavdelningar som möjligt kommer!

Vad händer på årsmötet?
Vi kommer att se tillbaka på 2016 och vad vi som distrikt gjorde då, vi kommer också att blicka framåt på 2017 och 2018. Vad vill vi satsa på och vad vill vi ska hända framöver?
Du kanske har en idé om vad du tycker att Svenska Kyrkans Unga i Linköpings stift ska ägna mer tid till eller en idé om ett arrangemang som du skulle vilja att vi anordnar. Då tycker jag att du skriver en motion (ett förslag) och skickar till distriktsstyrelsen senast 17 mars.

Mer info hittar du här: http://svenskakyrkansunga.net/events/distriktsarsmote-2017/

2017-04-07 18:00
Olaigården, Norrköping