Årsmöte 2016/Årsmöte 2016

Hej och varmt välkommen till Årsmöte för Svenska Kyrkans Unga i Saltsjöbadens församling!

Årsmötet är en viktig del av föreningens arbete för att det är det högst beslutande organet som dels tar ställning till förslag på saker som medlemmarna vill genomföra, dels bestämmer vad pengarna ska läggas på och dels utser kommande års styrelse.

Varje medlem deltar med en röst, för att vi helt ska kunna styra verksamheten efter medlemmarnas önskemål är det med stort nöje vi ser dig på plats. Vi ses i församlingshemmet vid Uppenbarelsekyrkan i Saltsjöbaden onsdagen den 10 februari, från 18:30 finns fika och en lättare macka för den som vill och 19:00 drar vi igång med målet att inte hålla på längre än till 21.

Om du har något förslag som du gärna vill ska diskuteras, var vänlig och skicka det till calle.osterman@yahoo.se senast en vecka före mötet det vill säga onsdagen den 3 februari.

Varmt välkommen!

2016-02-10 18:30