Älskad!/Älskad!

Svenska Kyrkans Unga i Härnösands stift inbjuder till ett ungdomsläger för 15+ i Örnsköldsvik, församlingshemmet, med tema Relationer.
Vi är människor, älskade och beroende av olika slags relationer och sociala kontakter. Relationer är inte alltid enkla, men viktiga! Vad tänker du om dina relationer till dina medmänniskor, Gud, dig själv….???
Vi jobbar med våra relationer utifrån olika perspektiv, lyssnar till inspiratörer, diskuterar, skapar, firar gudstjänst, och kanske tar en och annan selfie =)
Du som åker på lägret bör vara fyllda 15 år, och åker med din grupp och din ledare.
Vi äter och bor i församlingshemmet (golvlogi).

2015-10-02 17:00
Aktivitet