Trettonhelgsläger/Trettonhelgsläger

Välkommen till ett läger som kommer att gå lite mer på djupet och som riktar sig till dig som är 17-30 år
Vi kommer att vara på Undersviks stiftsgård lördag 3 januari från lunch till tisdag 6 januari 14.00, 2015.
Årets tema är en överraskning och vi kommer att jobba tillsammans med temat under dagarna med olika inspiratörer.

Svenska Kyrkans Ungas läger är en plats för att träffa nya människor, skratt, lek, sång och allt de där härliga!
Vill du göra en insats under lägret kan du kryssa JA när den frågan kommer på medlemssidorna så hjälper du till högst två timmar under lägret.
Personer från andra stift får vara med i mån av plats.

Observera att det inte går någon stiftsbuss. Utan du kan bli hämtad på Vallsta station, dit ett tåg kommer 11.26 på
lördagen. Det går ett tåg på tisdagen klockan 14.36. Programmet är anpassat efter tågen.

Anmäl er senast 23:e november på medlemssidorna.
Kostnad för lägret är 800 kronor
Frågor: kontakta Jon Falk: 018-680716 eller jon.falk@svenskakyrkan.se