Skaparläger 2013 Härnösand/Skaparläger 2013 Härnösand

Vi kommer bla att jobba med betong, ringbrynjeringar, färg, tyg, gips, fotopärlplattor, batik, baka, återvinningspmaterial, m m.
I anmälan finns några saker nämna som vi behöver veta om du är intresserad av att prova, så vi kan skaffa material. Där kryssar du i max tre saker som du skulle vilja prova under helgen. Det kommer även att finnas andra saker som
du kan prova på utan intresseanmälan. Vi ska bl a försöka måla en större altartavla i akvarell.
Man får givetvis ta med eget material/pyssel och jobba med också, t ex om du broderar, stickar eller gör annat roligt till vardags. Väljer du batik tar du med egen tröja/valfritt plagg. Väljer du pärlplattor tar du med en egen bild i jpg.format på ett USB minne, som vi förvandlar till pärlplattmönster.

Vi håller till i församlingsgårdens barn/ungdomslokaler med ingång på bottenvåningen, på gaveln mot Ludvig Nordströms gata. Vi lagar mat och äter tillsammans där också.
Lägret kostar inget men du ordnar boendet själv.

2013-09-27 17:00
Härnösands församlingsgård