Camp Justice/Camp Justice

Välkomna till Camp Justice, ett gratisläger under Piteå Summer Games

Varje år under fotbollsturneringen Piteå Summer Games har Svenska kyrkan en välbesökt och uppskattad vattenbar på området där de serverar vatten, har fikaförsäljning och lite tävlingar och andra spännande aktiviteter. Lägerdeltagarna får vara med och som funktionärer hjälpa till i baren samt gå runt på området och skramla med bössor några timmar varje dag.

Alla som deltar på lägret bor tillsammans på Kyrkcenter i Piteå. Arbetet schemaläggs så att man har arbetspass men också gott om fritid och möjlighet till andra aktiviteter.

I år går Piteå Summer Games av stapeln helgen den 28-30 juni. Camp Justice startar redan dagen innan, det vill säga torsdagen den 27:e och håller på fram till söndag den 30 juni.

Hjärtligt välkomna!

2013-06-27 17:00