ROLLSPELSKONVENT 2012/12-14 oktober 2012

Ett konvent är en samling, mötesplats där människor med nyfikenhet och gemensamt intresse samlas och lär av varandra. På vårt Rollspelskonvent får du som nybörjare prova på bordsrollspel och ett lajv men också gå på olika workshops som har med rollspel och lajv att göra. Det kan handla om kläder och sömnad, läderhantverk, musik, drama, intriger mm. Workshopen skapas av deltagare och inbjudna gäster. Vi firar andakter och mässa.
Datum 12-14 oktober 2012
Plats: Nyströmska skolan i Söderköping (Vi sover i klassrum och äter i cafeterian)
Målgrupp:Du som är nyfiken och nybörjare som vill lära dig nya saker. Du som har varit med länge och har stor erfarenhet och kunskap som du vill dela med dig av men också tillsammans med andra lära nytt.
Anmälan: Kontakta församlingspedagog Eva-Lotta Martinsson för mer information på 0121-35808 alt eva-lotta.martinsson@svenskakyrkan.se

2012-10-12 18:00
Nyströmska skolan, Söderköping