Solgården - Arbetshelger/Arbetsläger Maj 2011

Detta är en arbetshelg på Svenska Kyrkans Unga i Lunds stifts egna lägergård Solgården.

Under arbetshelgen kommer vi att syssla med att röja både inne och ute, städa, mindre eller större reperationer/renoveringar m.m.

Det ända det kosta att deltaga är den tiden man lägger på helgen. Kost, logi och resa står vi för. Resan får man lägga ut för och få ersättning i efterhand.

Här på medlemssidorna kan du anmäla dig med en gång, men du måste vara medlem i Svenska kyrkans unga för att göra det. Är du inte det så kan du antingen bli medlem (det kostar inget) eller maila på frivillig@solgarden.nu

Kan du inte denna gången men vill gärna ha information om nästa anmäl dig i SKULs frivilligpool.

2011-05-13 14:00
Solgården