På medlemmarnas sida

Svenska Kyrkans Ungas har fått en ny version av Medlemssidorna, men arbetsuppgifterna är desamma. Nu erbjuder vi alla lokalavdelningar att komma och lära känna den nya versionen. På kurs­en pratar vi också om hur lokalavdelningen kan arbeta med de olika medlemskampanj­erna under året (rekrytering, rapportering, förnyelse och introduktion).

Kurserna sker i samarbete mellan Svenska Kyrkans Ungas distrikt och förbundskansliet. Du får jobba både teoretiskt och praktiskt med din lokalavdelnings sida på Medlemssidorna och du får träffa representanter från andra lokalavdelningar som också jobbar med Medlemssidorna!

Johanna Knutsson
se respektive tillfälle