Distriktsårsmöte 2021

Datum: 17- 18 april
Var: Digitalt på Zoom
Tema: (LINC) Lost IN Cyberspace
Distriktsårsmötet är distriktets högst beslutande organ, och är i år helt digitalt. Här bestämmer man bland annat vilka läger och utbildningar som ska genomföras i framtiden och vilka som ska vara förtroendevalda i distriktet det kommande året. Alla aktiva lokalavdelningar får skicka ombud som får vara med och rösta på mötet.

Mat ordnar man själv där man sitter. Anmälan sker här på Medlemssidorna. Efter anmälan kommer det skickas en zoomlänk till dig som har anmält dig ca en vecka innan DÅM.

Obs! Varje ombud behöver sitta framför en egen dator eller Ipad för att röstningen ska bli korrekt. Har du inte tillgång till en dator eller Ipad, kontakta gärna din lokalavdelning och hör om det finns möjlighet att låna en dator eller Ipad därifrån. Om inte möjligheten finns får du gärna kontakta Kristofer Burman för hjälp.

Handlingar till distriktsårsmötet kommer läggas upp två veckor innan mötet på vår hemsida www.skul.nu

Frågor kring mötet? Kontakta kristofer.burman@svenskakyrkan.se
Frågor kring anmälan? Kontakta alice.karjalainen@svenskakyrkan.se