Ungdomsgruppen VT-20

Varje Onsdag klockan 18.30-21.00 har vi ungdomsgrupp här i Svenska kyrkans unga i Älvsborgs församling! Obeserbera att avvikelser kan komma, vid lov och helgdagar, se schemat för mer info.

Alla är välkomna att delta, det krävs normalt inte att man anmäler sig först utan det är bara att dyka upp.

I listan till höger under "Aktivitetens filer" finns ett schema över vilka aktiviteter som kommer ske respektive vecka. Där kan du även se om det krävs anmälan till ett specifikt tillfälle.

Vi börjar alltid med mässa för dem som vill klockan 18.30 och därefter sker dagens aktivitet.

Välkommen!

OBS!!

Under tiden som COVID-19 verkar kan det komma att påverka vår verksamhet på ett negativt sätt. Vi försöker att inte ställa in om vi inte måste utan istället ställa om, det kan till exempel innebära att de gånger som vi ska göra mat kommer vi göra någonting annat istället. Håll koll på vår instagram (länk nedan) för de senaste uppdateringarna om verksamheten.

Instagram: https://www.instagram.com/skualvsborg/?hl=sv

Erik Eliasson