Funktionär (FUNKIS) till Kyrkomusiksymposium 5-7/9

Den 5-7 september är det Kyrkomusiksymposium i Uppsala. Detta är en helg där Svenska kyrkan och Sensus studieförbund inbjuder till tre innehållsrika dagar fyllda av konserter, seminarier och gudstjänster – en mötesplats kring temat Musiklivet i kyrkan – kyrkan i musiklivet. Himla spännande!

Svenska kyrkan och Sensus behöver nu vår hjälp! Till detta kommer det nämligen att behövas omkring 10-15 stycken funktionärer. Några som kan hjälpa till att ställa i ordning salar, visa människor vart de ska ta vägen och allmänt finnas till med ett leende på läpparna och en hjälpande hand. Och detta är ju något som vi är fantastiska på här i Svenska Kyrkans Unga i Uppsala stift! Så visst kommer du väl?

När: 5-7 september.
Tider: Från fredag kl. 08:00 - söndag 13:00.
Kostnad: Gratis! Du får kost, resa och logi (om du bor i Uppsala kan du sova hemma).

Vi behöver dig!

Jessica Sjöström