Majlajv

Välkomna på Majlajv!

Tid: Torsdag den 9 maj till lördag 11 maj 2013

Plats: Vi kommer att vara i Berghem by som ligger i närheten av Skillingaryd i Småland ca 3 timmar med buss från Söderköping och 2 h från Skänninge. Detta är en färdigbygd medeltida by med många små hus och en otrolig atmosfär.

Vem: Vi riktar oss till alla lajvare som tillsammans vill lära och utveckla sitt lajvande. Konfirmander, ungdomar,
nybörjare, vana. Alla har en viktig plats och roll i vårt lajv.

Kostnad: Är du medlem i Svenska Kyrkans Unga betalar
DU endast 250 kr. Vill du delta men inte vill bli medlem i Svenska
Kyrkans Unga betalar DU 350 kr. I det priset ingår: - All mat under
helgen - Golvlogi i hus alt. tält - En lajvupplevelse

Resan till och från lajvet ingår i priset under
förutsättning att du kan hoppa på bussen på stoppen. Söderköping, Norrköping, Skänninge. Alt. Från Höllviken.

Anmälan Du anmäler dig till Församlingspedagog
Eva-Lotta Martinsson på mailadress
eva-lotta.martinsson@svenskakyrkan.se. I anmälan
ska det finnas namn, adress, telefon till dig som deltagare, telefon till närmast anhörig om något skulle hända dig, hela ditt personnummer, vilken SKU-förening du är medlem i, om du behöver specialkost, har någon allergi eller annan sjuk-dom som vi behöver veta om för att kunna ta hand om dig på bästa sätt. Var du vill åka bussen ifrån och till. Vi vill också veta vilket folk du vill spela och dina idéer kring det.

Avgiften betalas in i samband med anmälan.
Avgiften sätts in på bankgiro 130-1845, Märk med ”Majlajv + namn”

SISTA DAG ATT ANMÄLA SIG o BETALA ÄR DEN 31 mars 2013 Anmälan efter 31/3 ger en betydligt högre avgift samt ingen garanti till intriger. När du anmält dig får du en bekräftelse och mer information.

Har du frågor som rör lajvet – Erik Jonsson 070-4496890

Har du frågor som rör anmälan och det praktiska -
Eva-Lotta Martinsson 0121-35808, SMS 070-5431955, eva-lotta.martinsson@svenskakyrkan.se

Läs mer på: http://gronadraken.bloggplatsen.se/