Unga vuxna

Sommaren närmar sig med stora härliga steg och det är dags att planera in dess olika aktiviteter! Den 6- 8 juli 2011 finns möjlighet för dig som är ung vuxen i Svenska kyrkan och Svenska Kyrkans Unga att tillbringa några dagar med dig själv, dina vänner och Gud på ett alldeles speciellt sätt.
Vi kommer att vara på stiftsgården Breidagård som ligger 15 km öster om Uppsala. Det är en otroligt vacker plats att vara på som uppmuntrar till samtal och närvaro. Tänk dig dagar med långa promenader, god mat, djupa samtal om kvällen, andakter som berör, tid för dig själv, möjlighet till fördjupande läsning och delade av erfarenheter av att vara just ung vuxen i kyrkan… Visst låter det härligt? Kanske finns det möjlighet att prova på meditation, kanotpaddling tidigt om morgonen, helig dans barfota på gräsmattan eller att sjunga nya sånger tillsammans?
Vi hoppas och tror att detta kan bli viktiga dagar i ditt liv, välkommen med din anmälan senast den 1 juni på Medlemssidorna www.svenskakyrkansunga.se/m-sidor

Kostnaden är 600 kronor inkl. kost och logi.
Resan till och från Stiftsgården Breidagård ordnar du själv. Det går bra bussförbindelser med linje 809.

Har du frågor eller vill veta mer så går det bra att kontakta Therese Larsson via e-post: therese.larsson@svenskakyrkan.se eller telefon 070- 2335609

Therese Brandt
Breidagård