Så mycket bättre! Ung kväll i kyrkan

Kom och var med du också på årets roligaste dag! Vi erövrar Enköping den 26 mars 2011 och du är välkommen! Det finns begränsat antal platser så skynda dig att anmäla dig. Det kommer inte att finnas stiftsbussar utan vi rekommederar samåkning eller kollektivtrafik. Kostnaden för dagen är 100 kr per person och senast den 28 februari behöver du anmäla dig.

Mer information kommer i följebrevet, men förbered dig på en dag med workshops, gudstjänster, fika, samtal, lekar, inspiration och en massa gemenskap med nya och gamla vänner! Tillsammans är vi så mycket bättre!!! Välkommen önskar Svenska kyrkan och Svenska Kyrkans Unga i Enköping resp. Örsundsbro

Therese Brandt
Enköping